Kurss “Patērētāju psiholoģija un uzvedība” domāts studentiem, kuri PR nodaļa.
Kursa mērķis – studentu teorētiskās un praktiskās sagatavotības paaugstināšana lai veicinātu sapratni par dzīves sociāli psiholoģiskajām problēmām un profesionālo darbību.
Kursa uzdevumi :
- veidot priekšstatu par sociāli psiholoģiskajiem faktoriem, kuri ietekmē cilvēku uzvedību kā arī paņēmieniem, kuri nodrošina veiksmīgu sociālo adaptāciju, nepārtraukti pašpilnveidi un profesionālo pašapliecināšanos.
- studentu iepazīstināšana ar grupas uzvedības iekšējas procesu norises, starp grupu attiecībām un to ietekmi uz grupas locekļu uzvedību.
“ Patērētāju psiholoģija un uzvedība” kurss iekļauj sevi sekojošas nodaļas: izziņas procesi un to saistība ar patērētāju uzvedību, patērētāju individuālās atšķirības, lēmuma pieņemšanas process, vides ietekme uz patērētāju.
- Pasniedzējs: Igors Ivanovs